Поръчки и Доставки

 

Информация за наличност

Щом един продукт се показва в някоя категория, означава че той е в наличност. 
Информацията се отнася за наличността в склада ни и се обновява в реално време (всяка секунда). 
В зависимост от наличността, възможните статуси са:

  •  Наличен!
  •  Изчерпан!


Кога ще пристигне при мен пратката?

  • В рамките на 24 часа, ако се поръча до 17:00 ч. (освен събота, неделя и официалните празници)
  • В рамките на 48 часа, ако се поръча до 17:00 ч. (освен събота, неделя и официалните празници), само ако продукта е от категория "направи си сам" .

 

 

 

Начин на плащане

Начините на плащане са:

  • Наложен платеж ( плащане в брой на куриера при доставка )
    Плащането е на цялата стойност ( посочена в имейла за завършена поръчка ) и се заплаща в български лева, директно на куриера при получаване на пратката.
  • Плащане с кредитна/дебитна карта онлайн
    Плащането онлайн се извършва с лична кредитна/дебитна карта или карта на вашата фирма – при безопасни условия. Приемат се кредитни и дебитни карти, издадени от VISA (Classic и Electron) и MASTERCARD (включително Maestro, ако имат CVV2/CVC2 код).

 

 

 

Доставка на поръчките

Поръчаните продукти се доставят в цялата страна чрез куриер на Econt и Speedy до адрес на получателя или офис на куриера.

Продуктите са в оригиналната си запечатана опаковка от производителя.

Можеш да избереш датата на доставка по един от следните начини:

1.    Можеш да поръчаш доставка до най-близкия офис на Speedy или Econt, и да вземеш пратката в удобно за теб време.
2.    При пристигане на пратката в местния офис на Speedy или Econt Express, и разпределянето ѝ на куриер, ще получиш SMS с номер на товарителница.

Кога ще пристигне при мен пратката?
Може да следиш в твоя клиентски акаунт статуса на поръчката ти и също така в имейла за “Завършена поръчка” ще имаш на разположение номера на товарителницата, с която ще бъде доставена пратката.